✔ Gratis verzending ✔ Veilig betalen met iDeal

Klantenservice

Meestgestelde vragen

Hieronder vind je de antwoorden op de meestgestelde vragen. Mocht jouw vraag hiermee niet beantwoord worden, dan horen we het graag. 

Inloggen
Bestellen
Betalen
Tickets
Producten
Levering
Retourneren

Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat moet ik doen?

Je wachtwoord kun je gemakkelijk resetten door in het login blok te klikken op “wachtwoord vergeten?”. Vul het e-mailadres in dat bij ons bekend is en je ontvangt direct een e-mail met een link om je wachtwoord te resetten. Is het e-mailadres niet bekend bij ons? Wellicht is er een ander e-mailadres van je bij ons bekend? Zo niet, dan krijg je de kans om een nieuw account aan te maken als dat zo is afgesproken met je werkgever of personeelsvereniging.
Als je niet zelf een nieuw account mag aanmaken, kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice.

Ik krijg bij het inloggen een foutmelding. Wat moet ik doen?

Dit kan te maken hebben met de beveiliging op de computer of smartphone waarmee je probeert in te loggen. Mogelijke oplossing:- Stel de beveiliging bij internet opties op de computer op een lager niveau in en sta pop-ups tijdelijk toe;- Verwijder bij internet opties de cookies en tijdelijke internetbestanden. Sluit vervolgens internet af en start het opnieuw op. Probeer dan nogmaals in te loggen.

Hoe blijf ik op de hoogte van nieuwe aanbiedingen?

Houd de website goed in de gaten, er worden regelmatig nieuwe aanbiedingen toegevoegd. Tevens kun je je aanmelden voor de nieuwsbrieven, zodat je de nieuwste aanbiedingen en speciale kortingsacties per mail ontvangt.

Zijn de aanbiedingen op de website voor iedereen te zien?

Nee, de aanbiedingen op de website zijn alleen te zien voor medewerkers en/of leden van bedrijven en verenigingen die een lidmaatschap hebben afgesloten en een inlogcode hebben.

Kan ik alleen tickets voor mijzelf en mijn collega’s bestellen?

Nee, hoor! Je kunt zelf kiezen of je alleen, met het gezin, samen met vrienden of natuurlijk met collega’s van de aanbiedingen gebruik maakt.

Zijn de aanbiedingen verspreid over het land of alleen in de grote steden?

Wij streven zoveel mogelijk naar landelijke spreiding van alle aanbiedingen. Momenteel bieden wij voordeel in heel Nederland en zelfs net over de grens, in België en Duitsland!

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig! Log in op de website, ga naar de aanbieding van je keuze en klik op de button “in winkelwagen”. Je kunt vanaf hier verder winkelen of verder gaan met je bestelling. Vul het bestelformulier dan volledig in en klik op 'doorgaan'. Voordat je bestelling definitief is, kun je nog aangeven waar je je bestelling afgeleverd wil hebben. Klik daarna op “controleer je bestelling”. Je ziet nu een overzicht van je bestelling. Ga akkoord met de algemene voorwaarden en eventueel met het afzien van het herroepingsrecht als je een ticket of digitale cadeaubon hebt besteld. Wanneer je op ‘naar betalen’ klikt, kies je je betaalmethode en wordt jouw bestelling definitief gemaakt.

Wat moet ik doen als er iets is misgegaan tijdens het bestellen?

Heb je het bestelproces doorlopen maar kun je niet betalen, neem dan contact op met jouw bank. Mogelijk is er op dit moment een storing. Wanneer het niet gelukt is om de order te plaatsen, controleer dan goed of het bedrag wel van jouw rekening is afgeschreven. Wanneer dit niet het geval is, kun je na 60 minuten met dezelfde gegevens een nieuwe bestelling plaatsen. Indien er wel geld van jouw rekening is afgeschreven maar je geen ontvangstbevestiging hebt ontvangen, neem je contact op met de klantenservice.

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt betalen met:
iDeal (gratis)
iDeal werkt via internetbankieren van je eigen bank, je hebt geen speciale software of een inlogaccount nodig. iDeal is de snelste, gemakkelijkste en goedkoopste manier van betalen op internet. Wij krijgen direct een bevestiging van de bank dat de betaling bij ons binnen is en nemen je bestelling direct in behandeling.
creditcard: VISA en Mastercard (gratis)
Reken veilig en vertrouwd af met je eigen creditcard en betaal achteraf het bedrag.

Hoeveel servicekosten betaal ik voor een ticket?

Per bestelling betaal je € 0,50 (incl. btw) servicekosten. Dit is ter dekking van onze dienstverlening en de administratie- en verzendkosten.

Hoeveel verzendkosten betaal ik voor een product?

In de shop betaal je geen verzend- en verwerkingskosten. Mocht er toch een uitzondering op deze regel zijn, dan staat dat bij de aanbieding aangegeven.

Wat is een fysiek ticket?

Een fysiek ticket is een voucher of een ticket die recht geeft op toegang bij een van onze partners. Een fysiek ticket wordt altijd per post gestuurd. Het is niet mogelijk om een fysiek ticket alsnog of ook per mail te ontvangen.

Wat is een digitaal ticket?

Een digitaal ticket is een elektronisch ticket met een barcode die (als PDF-bestand) naar het door jou opgegeven e-mailadres wordt gestuurd op het moment dat de betaling van jouw bestelling verwerkt is. De e-ticket(s) print je uit en neem je mee naar het park of evenement. Daar wordt de barcode gescand, waarna je toegang krijgt tot het park of evenement, tenzij anders aangegeven op het ticket.

Op welke manier worden mijn tickets verstuurd?

Indien je een digitaal ticket hebt besteld, ontvang je een e-mail met daarin een link, waarmee je het ticket zelf kunt downloaden en printen. Heb je fysieke tickets besteld die per post worden verstuurd, dan ontvang je de bestelling nadat de betaling volledig is voldaan binnen 3 werkdagen thuis. In de aanbieding kun je zien welke tickets er geleverd worden.

Moet ik thuis zijn wanneer mijn fysieke tickets worden geleverd?

Is de waarde van de tickets hoger dan € 189,00, dan worden de tickets aangetekend verzonden. Aangetekende post dien je persoonlijk in ontvangst te nemen. Mocht je onverhoopt niet thuis zijn als de bestelling wordt aangeboden, dan kun je deze middels een briefje van de postbode afhalen op de dichtstbijzijnde afhaallocatie bij jou in de buurt. Dit staat aangegeven op het briefje.

Wat moet ik doen als ik het fysieke ticket niet heb ontvangen?

Mocht je jouw bestelling van fysieke tickets na 3 werkdagen niet hebben ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice. Wij raden je wel aan om de reclame post en het oud papier goed te controleren. De fysieke tickets worden in een blanco envelop zonder logo’s verstuurd.

Wanneer ontvang ik mijn e-tickets?

Wanneer je e-tickets besteld hebt, ontvang je deze tussen 5 à 60 minuten na het volledig afronden van de betaling. Je ontvangt een e-mail met daarin een link om de tickets te downloaden en te printen.

Wat moet ik doen als ik mijn digitale tickets niet kan openen?

Om de tickets te kunnen openen heb je een PDF reader nodig. Indien je deze niet hebt kun je deze gratis downloaden via Acrobat Reader.

Ik heb geen printer. Wat nu?

Mocht je iemand kennen in je naaste omgeving die wel in het bezit is van een printer, dan kun je daar jouw ticket(s) printen.

Kunnen mijn tickets ook vanaf mijn smartphone gescand worden?

Het is bij steeds meer aanbieders mogelijk om de barcode die op het pdf document staan vanaf je mobiel te laten scannen. Dan hoef je de e-tickets dus niet uit te printen. Voor alle zekerheid kun je e e-ticket(s) printen en meenemen naar het park of evenement. Daar wordt de barcode gescand, waarna je toegang krijgt tot het park of evenement, tenzij anders aangegeven op het ticket.

Ik heb mijn ticket niet gebruikt. Kan ik mijn geld terugkrijgen?

Een reeds aangeschaft ticket kan niet worden teruggegeven. Tickets zijn niet in te wisselen voor contanten of tickets die geldig zijn op een andere datum of in een ander seizoen. Tijdens het bestelproces heb je door middel van het zetten van een vinkje akkoord gegeven op de directe levering van digitale producten en daarmee kun je de overeenkomst niet meer herroepen.

Kan ik een ticket cadeau geven?

De tickets zijn niet persoonsgebonden. Mocht dit wel het geval zijn, dan wordt dit duidelijk in de aanbieding vermeld. Je kunt de tickets cadeau geven. Wij raden je wel aan bij de bestelling jouw eigen (e-mail)adres op te geven. Zo weet je zeker dat de tickets goed aankomen.

Hoe kom ik meer te weten over het product dat ik wil bestellen?

Bij ieder product wordt een omschrijving gegeven met de belangrijkste eigenschappen. In veel gevallen is er ook een tabblad met extra informatie zoals specificaties. En tenslotte vind je altijd een tabblad met bestelvoorwaarden, waar precies omschreven staat op welke manier en onder welke voorwaarden het product besteld en ontvangen kan worden.

Kan ik het product ook in een andere variant krijgen?

Als een product in meerdere varianten of kleuren aangeboden wordt, dan staat er een icoontje naast de afbeelding met daarbij de tekst “diverse opties”.

Kan ik het product ook in een andere variant krijgen?

Het kan zijn dat een product ook in een andere variant verkrijgbaar is. Vul de naam van het product in bij het veld 'zoeken' en klik het groene knopje met vergrootglas. Alle resultaten verschijnen in het scherm. Wanneer de door jou gewenste variant er niet bij staat, wordt deze niet aangeboden. Bij twijfel kun je altijd contact opnemen met de klantenservice.

Kan ik een product cadeau geven?

Het is mogelijk om een product cadeau te geven. Je vult in het bestelformulier bij de factuurgegevens je eigen adresgegevens in en bij het verzendadres de adresgegevens waar het product afgeleverd moet worden. De bestelling wordt dan direct op het juiste adres geleverd. Uiteraard kun je het product ook op je eigen adres af laten leveren.

Zit er garantie op de producten?

Op alle producten geldt de wettelijke garantie; deze garantie houdt in dat het product in goede staat dient te zijn en naar behoren dient te functioneren. Een leverancier of fabrikant kan zelf ook garanties geven op een product. De fabrikant of leverancier kan zelf voorwaarden stellen aan deze garanties.

Wat moet ik doen als het product dat ik wil hebben uitverkocht is?

Wij raden je aan de website in de gaten te houden. Het product komt meestal binnen een paar dagen weer online. Dit geldt niet voor een Op=Op aanbieding of wanneer de actieperiode tot zijn einde is gekomen.

Wat houdt de levertijd in?

De levertijd is de tijd waarin de door jou bestelde ticket(s) en/of product(en) bij jou geleverd worden. De levering van tickets kan plaatsvinden via de mail of per post. Per mail ontvang je de tickets tussen de 5 en 60 minuten. Per post streven wij er naar de tickets binnen 3 werkdagen bezorgd te hebben.
De levering van een product vindt plaatst per pakketpost. Je ontvangt in dat geval een track en tracecode zodra je bestelling is meegegeven.

Directe levering door de leverancier

Sommige grote artikelen (zoals witgoed en planten) worden rechtstreeks door de leverancier bij jou afgeleverd. Als je bij witgoed de optie plaatsen en aansluiten hebt aangevinkt, neemt de leverancier contact met je op om een afspraak hiervoor te maken.

Is het mogelijk om mijn bestelling op een afhaalpunt te laten bezorgen?

Voor een gedeelte van het assortiment is dit inderdaad mogelijk. Zodra je je gegevens hebt ingevuld, kun jij bij afleveradres ook kiezen voor een DHL Servicepunt.

Ontvang ik mijn bestelling in één keer?

Wanneer je producten van verschillende merken in één bestelling plaatst, dan kan het voor komen dat je de producten afzonderlijk van elkaar ontvangt. Dit heeft ermee te maken dat sommige producten rechtstreeks door de fabrikant bij jou worden afgeleverd.
Als je alleen producten vanuit ons eigen magazijn besteld hebt, ontvang je de bestelling in één keer. E-Tickets ontvang je vanzelfsprekend per mail. Als er ook een artikel in je winkelmandje zit dat rechtstreeks door een leverancier wordt verstuurd, krijg je verschillende zendingen.

Binnen hoeveel dagen kan ik een product retourneren?

Voor producten geldt een wettelijke zichttermijn van 14 dagen. Tijdens deze 14 dagen mag je het product bekijken en eventueel proberen zoals je dat ook in een fysieke winkel zou kunnen doen. Een pan mag uit de verpakking worden genomen, maar er mag niet mee gekookt zijn. In de verpakking zit een retourformulier dat je kunt gebruiken. Meer informatie over retourneren lees je hier.

Wat houdt de zichttermijn precies in?

Bij koop op afstand heb je als consument het recht op een zichttermijn van 14 dagen, na ontvangst van de bestelling. Je mag een product zonder opgaaf van reden aan ons terugsturen.

Op welke producten geldt geen zichttermijn?

Op de volgende producten is geen zichttermijn van toepassing: tijdsgebonden producten, bijvoorbeeld tickets voor een park of evenement en tijdschriften, producten die snel kunnen bederven, zoals voedsel en bloemen, producten die verzegeld waren zoals cd's en dvd's, en waarvan de verzegeling verbroken is. Tijdens het bestelproces geef je door middel van het zetten van een vinkje akkoord op de directe levering van digitale producten en daarmee kun je de overeenkomst niet meer herroepen.

Wanneer wordt een bestelling automatisch geannuleerd?

Wanneer je de bestelling via iDEAL betaalt, heb je een uur om de betaling af te ronden. Indien je binnen het uur niet betaald hebt, wordt de bestelling automatisch geannuleerd.

Het product dat ik heb ontvangen is beschadigd, niet compleet of kapot, wat moet ik doen?

Je kunt in dit geval je bestelling retourneren via de retourprocedure. Meer hierover lees je hier.